woensdag 9 november 2011

JB VI


Ik heb een gitaar gekocht!

In de Giant voor 25 euro! Ik was al een tijdje aan het kijken naar een gitaar, want ik begon het muziekspelen wel te missen, maar omdat de vochtige, zoute omgeving aan boord geen ideale omgeving is voor een instrument, mocht het niet te duur zijn. Nu voor die prijs kan je niet erg genaaid zijn dacht ik en hoef ik ook niet te veel hardzeer te hebben dat ze na een paar jaar te veel heeft afgezien. Het is uiteraard dan ook zeker niet de mooiste en beste gitaar, maar niettemin is de klank die eruit komt niet slecht, nu alleen nog oefenen tot er muziek uitkomt.

En zo krijg ik Dirk ook nog eens  ne keer van boord.

1 opmerking:

pipa101 zei

Ola sinjorita koop nu nog ne trekzak voor onze Dirk en ge zijt kompleet dan kunt ge langs de straat gaan spelen da brengt nog wat op