zaterdag 11 februari 2012

AO NANG

Mijn dagje winkelen in Krabi loopt af met een sisser. Het begon s morgens al eigenlijk. Wanneer Dirk mij naar de kant wilt brengen doet de bb-motor van de dinghy weer moeilijk. Vuil in de benzine of water? Moeilijk te zeggen maar de carburateur even proper maken helpt toch.
Enfin, na een ganse dag winkelen ( en zoals gewoonlijk met niks thuiskomen hoewel ik dringend toe ben aan nieuwe slips en bh’s) roep ik via vhf Dirk op om samen pizza te gaan eten. Maar, de bb-motor wilt weeral niet starten en deze keer helpt het niet om de carburateur proper te maken, dus moet Dirk naar de kant roeien. En met een dinghy zonder oorringen voor de roeispanen is dat niet zo simpel op je eentje. Soit, tegen dat Dirk aan de kant is, is die in zo een goed humeur dat ik niet verder ga beschrijven en die pizza...die smaakte ook niet zo goed als hij eruit zag.

Geen opmerkingen: